Odblask a gadżet reklamowy

Bardzo często natrafiamy na zawieszki, naklejki lub opaski przypięte do ubioru znajomego czy nawet sami takie nosimy. Możemy też zauważyć że odblaski te w sytuacji tego wymagających, w niewielkim stopniu odbijają światło.

Produktów tych nie należy nazywać odblaskiem, a produktem reklamowym wykonanym z folii odblaskowej (często niskiej jakości).

Jak więc najszybciej odróżnić odblask od gadżetu reklamowego?

  1. Sprawdź czy produkt spełnia następujące Unijne normy dla środków ochrony indywidualnej, potwierdzone odpowiednimi dokumentami:
    • CE EN ISO 20371:2014
    • CE EN 1150:1999
    • CE EN 13356
  2. Określ czy do produkcji odblasku została użyta certyfikowana folia odblaskowa – najpopularniejsze marki to 3M Scotchlite lub AGR/RGR.
  3. Zazwyczaj, najlepsze marki certyfikowanych folii odblaskowych posiadają swój hologram na folii. Wystarczy przyjrzeć się produktowi aby zweryfikować jej autentyczność
  4. Jeżeli chcesz wykonać nadruk na takiej folii, postaraj się aby zadruk nie zajął całej powierzchni odblasku lub wykonaj nadruk pod folią.
  5. Do produkcji używaj srebrnej lub żółtej fluorescencyjnej folii odblaskowej.

Po spełnieniu tych warunków możesz być pewny, że stworzony/zakupiony przez Ciebie produkt odblaskowy będzie odbijał światło tak, byś rzeczywiście mógł być widoczny na ulicy, po zmroku.

Udostępnij ten post swoim znajomym

Łukasz Koźlarek Opublikowane przez:

Bądź pierwszą osobą, która zostawi swój komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *